HashFlare.io Cloud Mining - PROSTE, NIEZAWODNE, OPŁACALNE. Cloud uruchomiona na początku 2015 roku.

 Ten artykuł postanowiłem napisać wszystkim tym, co nie wierzą w kraniki i się z nich wyśmiewają mówiąc Mi "nic na tym nie zarobisz"


Ja jednak zarobiłem, a nawet zainwestowałem zarobione pieniądze.

 Za chwilę się przekonasz.

Czytając ten post.

Może niewiele, ale to dopiero początek. 

Że tak powiem, dopiero pierwszy miesiąc jak moja rakieta wystartowała.


Szukając w internecie sposobów, znajomości. Natrafiłem na wspaniałego człowieka, któremu zawdzięczam, to co teraz robię.

A dokładnie jestem współwłaścicielem Polskiego kraniku z kryptowalutą.

link w odnośniku niżej.



Dodam również, że jestem założycielem grupy
"Hajs4Life"
Jest, to jedyna taka grupa z taką nazwą.

Nie jedyna, pod względem tematyki, ale wyjątkowa pod względem, że zaczynam od tzw. "0"
Chcę, by ludzie Mnie poznali i mi zaufali. 

Założyłem grupę, by zbudować społeczność, która będzie razem ze mną w przyszłości zarabiać grube hajsy.

Możecie się śmiać, ale gdy większość ludzi myśli, że to oszustwo.

 ja zarabiam! 

Myślą sobie, to zbyt piękne by było prawdziwe!

Ja zarabiam!


Mogą do mnie dołączyć.

Wtedy będziemy razem zarabiać!

Jeśli nie dołącza.

Ja nadal będę zarabiał!:)


Wracając do tematu...

W szaleństwie kryptowalut zainteresowały Mnie koparki.

   Patrząc na nie wszystkie, gdzie większość z nich upada po pierwszym miesiącu lub prędzej!

Zdarzają się i przypadki, że na rynku utrzymują się dłużej.:)
Nawet gdy... 
To, czy te 3, 4 miesiące jest dla Ciebie wystarczające ?


Dla Mnie zdecydowanie NIE!


Ja szukam czegoś, co nie zniknie z moimi pieniędzmi. 

Wiadomo, to jest biznes, który zawsze wiąże się z ryzykiem.

Nikt nie zagwarantuje Ci, że dany projekt bd trwał wiecznie.

Jeśli jednak ktoś wmawia Ci, że projekt jest idealny, że nigdy nie upadnie itp.

To wiedz, że takiej osobie w żadnym wypadku nie można ufać, a przede wszystkim powierzyć swojego kapitału.

Pamiętaj, że aby inwestować Cloud"HYIPY" trzeba posiadać dużą ilość gotówki na start i mocne nerwy, co zarówno w pierwszym przypadku, jaki i drugim mnie nie dotyczy.

I oczywiście wejść od samego początku, gdy projekt wystartuje.

Dołączenie w późniejszym czasie zwiększa ryzyko utraty naszego kapitału.


Poniżej przedstawię realne informacje wydobyciu kryptowalut na długie lata!

Nie na wieczność !!!

HashFlare
Kliknij w baner, by dołączyć do Hajs 4 Life


Jak wiemy, istnieje wiele usług, które oferują nam kopanie w chmurze. 



Dlaczego HashFlare.io?

Odpowiedź jest bardzo prosta:
HashFlare
Kliknij w baner, by dołączyć do Hajs 4 Life

HashFlare to oddział HashCoins.

Firma HashCoins  została założona w 2013 roku i jest znana z produkcji i sprzedaży urządzeń do wydobywania krypto-walut.

 Dzięki szerokiemu doświadczeniu i dobre opinie od klientów budują zaufanie i gwarantują bezpieczeństwo inwestycji.
Zespół jest zaangażowany w kryptowaluty od czasu powstania Bitcoin i ma ponad 3-letnie doświadczenie w dziedzinie kryptowalut górniczych.
HashFlare  został uruchomiony na początku 2015 roku. 
Zasadniczo będąc alternatywą dla prawdziwego górnictwa, pozwala użytkownikowi zapomnieć, o wielu problemach związanych z fizyczną pracą z urządzeniem.

Obejmuje to między innymi:

 Wysokie koszty energii elektrycznej.
 Problemy z połączeniem.
 Właściwe chłodzenie.
 Wysoki poziom hałasu i czas wysyłki.
HashFlare
Kliknij w baner, by dołączyć do Hajs 4 Life

Wysokiej jakości sprzęt firmy HashCoins pozwala procesowi wydobycia osiągnąć maksymalną wydajność i sprawia, że ​​ceny kontraktowe stają się przystępne. 
W chwili obecnej prognozy wskazują, że jest wystarczająco dużo czasu, aby uzyskać przyzwoity zwrot z inwestycji (RoI).


HashFlare oferuje korzystny program partnerski (skierowanie), który pozwala użytkownikowi otrzymać dodatkowe środki z zapraszania nowych użytkowników. 
Nagroda za skierowanie wynosi 10% kwoty zakupu dowolnego poleconego użytkownika.



Najnowsze aktualizacje usługi obejmują reinwestycje (fundusze wydobywane są automatycznie wykorzystywane do zakupu większej ilości mocy wydobywczej) i uwierzytelnianie dwuskładnikowe - dodatkowa warstwa zabezpieczeń dla funduszy i danych użytkownika.

A tu ja z moją inwestycją!

Niby mało, ale wiedz, że ja nie mam zamiaru wypłacać tej kwoty przez dłuższy czas, tylko reinwestować wydobyte BTC.  
To jest inwestycja, długoterminowa :) 


Wiadomo im więcej się wpłacić, tym więcej będziemy mogli wykopać BTC.

Pierwsza reinwestycja;)



Także jak widać na załączonych ss można zarobić.

Tylko trzeba poczekać. ;)

Jeśli chcesz dołączyć do jednej z największych kopalni kryptowalut, napisz do Mnie by otrzymać kod promocyjny na zakup mocy wydobywczej, nastepnie kliknij któryś z banerów.
Zostaniesz przeniesiony do strony HashFlare.

Kontakt Facebook
👇

Hajs 4 Life


ZAPRASZAM!

HashFlare
Kliknij w baner, by dołączyć do Hajs 4 Life
HashFlare
Kliknij w baner, by dołączyć do Hajs 4 Life

Popularne posty