15 Funtów dla Ciebie (ok 70zł max 15 minut “roboty”)



15 funtów dostaniesz od Monese – aplikacja dzięki której dostaniesz również konto europejskie w GBP i EUR oraz kartę bankomatową.
W skrócie:
  1. Pobierz aplikację Monese tutaj: https://monese.app.link
  2. Założysz konto (koniecznie z kodem MARCI343 – bez tego nie dostaniesz bonusu)
  3. Zamówisz kartę koniecznie w Funtach (GBP)
  4. Jak tylko dostaniesz kartę i ją aktywujesz – piszesz do mnie, a ja wysyłam Ci 1 Funta na zakupy
  5. Zrobisz zakup kartą (nawet na 50 gr)
  6. Masz 50zł – było 15 funtów, obecnie jest 10
  7. Wypłacasz sobie kasę na inne konto lub w bankomacie, a konto Monese możesz zamknąć 🙂 tutaj masz instrukcję szczegółową, większość instrukcji masz w formie obrazków, gdzieniegdzie dodałem opisy.



Po nagraniu filmu wybierz darmowy plan pomrańczowy
I koniecznie zamów kartę
Za kartę nie płacisz z góry – potrącą Ci z konta później, jak już będziesz mieć środki.
Jak tylko przyjdzie Ci karta dokonaj zakupu kartą w sklepie – kup np lizaka. Kwota zakupu nie ma znaczenia. Po otrzymaniu karty – napisz do mnie – przeleję Ci na zakupy.
Karta przychodzi na ogól około 9 dni wcześniej niż jest to napisane w aplikacji.
W wiadomości do mnie podaj mi swoje Imię, nazwisko oraz dane konta Monese >>> Sort code i Numer konta – na screenie niżej pokazuję skąd je odczytać.
Po zakupie na Twoim koncie pojawi się 15 funtów – ok 71zł.
Po potrąceniu 4.92 GBP za wysyłkę karty zostanie Ci 10 funtów – ok 50 zł.
Obecnie Monese nie pobiera za wysyłkę karty – więc całe 15 GBP czyli 70zł jest dla Ciebie 🙂
Pieniądze teraz możesz wypłacić kartą, przelać, lub zrobić za nie zakupy.
Możesz też polecać Monese by zarobić więcej, lub zamknąć konto w każdej chwili po wypłacie bonusu.

Komentarze

Popularne posty